Vetési Viktor, a cég tulajdonos-ügyvezetője korábban egy német–magyar vállalat vezetője volt. Amikor az megszűnt, új vállalkozást alapított, kapcsolataira és tapasztalataira építve indította el a Lora Beauty Kft.-t. „A piac megvolt, az áru nem. Először Kínából szereztem be mindent, s hamar kiderült, hogy ez működik” – emlékszik vissza. A cég hajdíszekkel indult, ma már több mint kétezer terméket forgalmaz, köztük szempillaspirált, alapozót és lakásillatosítót.
Nemcsak szállítanak, hanem képviselőik ki is helyezik a termékeket, kéthetente frissítik az állványokat. A csomagolást saját maguk tervezik, nagy gondot fordítva a színekre és az elrendezésre, hogy már az első pillantásra felkeltse a vevő figyelmét. Hatezer négyzetméteres logisztikai és gyártóbázisuk nemcsak a napi működést szolgálja, hanem teret ad a hosszú távú fejlesztéseknek is. Az áru 80 százaléka Kínából érkezik, a gyártás a nagy tételben eladható termékekre koncentrál.
A cég 2021-ben közel 110 milliós támogatással indított nanotechnológiás fátyolmaszk-fejlesztést, amely a hatóanyagok hatékonyabb felszívódását célozza.
A covid időszakában gyorsan átálltak kézfertőtlenítők gyártására – ez lett az egyik legsikeresebb évük. „Nem volt mélypontunk, mert nyitott szemmel járunk. Ha baj van, azonnal lépünk” – mondja az ügyvezető.
A cél, hogy 2027-re megduplázzák forgalmukat. Ausztriában már jelen vannak, Szlovénia és Olaszország a következő célpontok. Emellett bérraktár-beruházásokkal és ingatlanfejlesztésekkel egy második üzleti lábat építenek – ez pénzügyi stabilitást és logisztikai rugalmasságot biztosít.
A generációváltásról Vetési Viktor így fogalmaz: „Nem célom, hogy bárkire ráerőltessem a folytatást. Ha a következő generáció lát benne lehetőséget, nyitva áll az út – de ha nem így lesz, akkor is van jövője a cégnek.” A Lora Beauty mára nem csupán egy márka, hanem egy hazai sikertörténet, amely csendben, mégis magabiztosan vált az iparág egyik meghatározó szereplőjévé.